گیمینگ, نیک دیجی

معرفی بهترین گوشی گیمینگ شیائومی تا ۱۵ میلیون و مناسب برای گیمینگ

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی تا ۱۵ میلیون

اندکی هزینه کردن برای تهیه گوشی همیشه به معنای داشتن یک ابزار کم کیفیت نیست. با توجه به ورود گوشی‌های میان‌رده به بازار موبایل، اکنون کاربران قادرند با هزینه کمتر به دستگاه‌هایی با امکانات مناسب دست یابند. در این مقاله از نیک دیجی، گوشی‌هایی را معرفی خواهیم کرد که هرکدام می‌توانند به عنوان بهترین گوشی گیمینگ شیائومی تا ۱۵ میلیون تومان شناخته شوند. اگر قصد خرید گوشی گیمینگ را دارید، با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی تا ۱۵ میلیون

شیائومی از اوایل خود به عنوان یکی از برندهایی شناخته می‌شود که هدف خود را در جذب تعداد بزرگی از کاربران بازار گذاشته است. این برند باعث ورود گوشی‌های میان‌رده با کیفیت به بازار شده و گزینه‌هایی با کیفیت برای کاربران فراهم کرده است. اگر شما نیز به دنبال یک گوشی با کیفیت از این برند هستید و می‌خواهید با پرداخت حدود 15 میلیون تومان، یک دستگاه با کیفیت تهیه کنید، این مقاله را ادامه دهید.

این گوشی‌ها با امکانات و قابلیت‌های مناسبی ارائه شده‌اند که می‌توانند نیازهای روزمره شما را به خوبی برآورده کنند؛ همچنین شما می‌توانید از این گوشی‌ها برای تجربه بازی‌های مورد علاقه خود نیز استفاده کنید. قیمت گوشی‌های شیائومی نسبت به برندهای دیگر کمتر است؛ این برند به دنبال ارائه گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است تا مشتریان خود را راضی نگه دارد، و در این زمینه نیز موفق بوده است. پس بدون تأخیر، با معرفی بهترین گوشی گیمینگ شیائومی تا ۱۵ میلیون ادامه دهیم:

شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus

شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus نسخه 8/256   

  •  نمایشگر: 6.67 اینچ از نوع OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز، پشتیبانی از HDR10
  • تراشه: مدیاتک دایمنسیتی 1080
  • رم و حافظه: 8 و 12 گیگابایت، حافظه داخلی 256 گیگابایت
  • دوربین: اصلی 200 مگاپیکسل، اولترا واید 8 مگاپیکسل، تله فوتو 2 مگاپیکسل، دوربین سلفی 16 مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر با شارژ سریع 120 وات

گوشی ردمی نوت 12 پرو پلاس یکی از گوشی‌های سری ردمی 12 است که در اکتبر سال 2022 معرفی شده و با قابلیت‌هایی که دارد، توانسته خود را به عنوان یک میان‌رده قدرتمند معرفی کند. این گوشی در 3 رنگ مشکی، آبی و سفید و همچنین با یک نوار سبزرنگ در پنل پشتی عرضه می‌شود که کاربران می‌توانند طبق سلیقه خود یکی از آن‌ها را تهیه کنند.

Redmi Note 12 Pro Plus هم مانند همه گوشی‌های این سری از نسل پنجم اتصال اینترنت همراه (5G) پشتیبانی می‌کند. این گوشی از پردازنده مرکزی مدیاتک دایمنسیتی 1080 با معماری 6 نانومتری به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 بهره می‌برد که آن را به یک گزینه قدرتمند در رنج قیمتی خود تبدیل می‌کند. رم این مدل از گوشی‌های شیائومی 8 و 12 گیگابایت در نظر گرفته شده است که نسخه‌های با رم 12 گیگابایت طبیعتاً عملکرد خیلی بهتری در اجرای برنامه‌های مختلف دارند. اما این نسخه‌ها قیمت بیشتری دارند و اگر می‌خواهید که هزینه کمتر از 15 میلیون برای خرید گوشی بپردازید، باید نسخه 8/256 گیگابایتی آن را خریداری کنید.

ردمی نوت 12 پرو پلاس تا زمان عرضه خود اولین گوشی جهان بود که با دوربین 200 مگاپیکسلی ساخت شرکت سامسونگ عرضه شده بود. دوربین‌های اولترا واید و تله فوتو این گوشی هم به ترتیب از کیفیت تصویر 8 و 2 مگاپیکسل برخوردار هستند. همچنین این گوشی از یک لنز 16 مگاپیکسلی در دوربین سلفی خود استفاده کرده است که در این بازه قیمتی یک دوربین متوسط به حساب می‌آید. کیفیت فیلمبرداری اصلی این گوشی، 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و کیفیت فیلمبرداری دوربین سلفی، 1080 پیکسل با فریم ریت 60 فریم بر ثانیه است.

در حالت کلی اگر بخواهیم بهترین گوشی گیمینگ شیائومی تا ۱۵ میلیون را معرفی کنیم، گوشی Redmi Note 12 Pro Plus با تمام مزایا و معایبی که دارد، قطعاً یکی از گزینه‌های مهم ما خواهد بود.

گوشی شیائومی 12X

شیائومی 12X نسخه 8/128 | بهترین گوشی گیمینگ شیائومی تا ۱۵ میلیون

  • نمایشگر: 6.28 اینچ از نوع OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز، پشتیبانی از HDR10+ و Dolby vision
  • پردازنده: کوالکام اسنپدراگون 870
  • رم و حافظه: رم 8 و 12 گیگابایت، حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت
  • دوربین: اصلی 50 مگاپیکسل، اولترا واید 13 مگاپیکسل، ماکرو 5 مگاپیکسل، دوربین سلفی 32 مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 67 وات

Xiaomi 12X نسخه 8/128 گیگابایتی یکی دیگر از گوشی‌هایی است که می‌توان آن را به عنوان بهترین گوشی گیمینگ شیائومی تا ۱۵ میلیون معرفی کرد. این گوشی قابلیت‌های زیادی دارد که می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید به نظر برسد. شما می‌توانید گوشی شیائومی 12X را با ابعاد مناسب 152.7×69.9×8.2 میلی‌متر و وزن بسیار کم 176 گرم تهیه کنید. به دلیل وزن کم این گوشی، در صورت استفاده طولانی برای تجربه بازی‌های مختلف، دست شما احساس خستگی نمی‌کند.

شیائومی در این گوشی هوشمند از یک نمایشگر AMOLED با اندازه 6.28 اینچ استفاده کرده که توانایی نمایش 68 میلیارد رنگ را دارد. این نمایشگر به دلیل نرخ نوسازی 120 هرتز، سرعت فوق‌العاده خوبی در نمایش انیمیشن‌ها دارد و می‌توانید از آن برای کارهای متنوعی استفاده کنید. همچنین به دلیل پشتیبانی از قابلیت HDR10+ و Dolby vision ، کیفیت تصاویر در شیائومی 12 ایکس تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است. این نمایشگر با روشنایی حداکثری 1100 نیت، عملکرد بسیار خوبی در فضای باز دارد. اگر جزو افرادی هستید که فعالیت زیادی در محیط بیرون از فضای بسته دارید، این گوشی ممکن است برای شما مناسب باشد.

تراشه قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 870 هم قلب تپنده گوشی شیائومی 12 ایکس محسوب می‌شود. مسئولیت پردازش گرافیکی این گوشی هوشمند بر عهده Adreno 650 قرار دارد که عملکرد پردازشی بسیار خوبی دارد. شما می‌توانید گوشی شیائومی 12 ایکس را در نسخه‌های رم 8 و 12 گیگابایت و حافظه 128 و 256 گیگابایت تهیه کنید. البته به یاد داشته باشید که در حال حاضر فقط نسخه 8/128 گیگابایتی در بازه قیمتی زیر 15 میلیون قرار دارد.

گوشی Xiaomi 12X مانند خیلی از گوشی‌های امروزی از 3 دوربین در پنل پشتی خود استفاده کرده است که در سنسور اصلی آن یک لنز 50 مگاپیکسلی به کار برده شده است. یکی از دلایلی که شیائومی 12X می‌تواند شایسته عنوان بهترین گوشی گیمینگ شیائومی تا ۱۵ میلیون باشد، دوربین این گوشی است. لنز اصلی این گوشی از کیفیت بالایی برخوردار است؛ تا حدی که در مقایسه‌ها گفته شده عکس‌های گرفته‌شده با این گوشی از تصاویر ثبت‌شده با دوربین گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE بهتر هستند.

عکس‌های اولترا واید گوشی Xiaomi 12X تعریف چندانی ندارند اما لنز ماکرو و تله ماکرو این گوشی از رقبای هم‌رده خود به مراتب بهتر هستند. همچنین دوربین سلفی این گوشی نسبت به بقیه گوشی‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم، عملکرد بهتری دارد. شیائومی یک باتری غیرقابل تعویض با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت در این گوشی تعبیه کرده که از شارژ سریع 67 وات استفاده می‌کند.

شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus

شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus نسخه 8/256 گیگابایتی

  • نمایشگر: 6.67 اینچ از نوع SUPER AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز، پشتیبانی از HDR10+ و Dolby vision
  • پردازنده: کوالکام اسنپدراگون 870
  • رم و حافظه: رم 6 و 8 گیگابایت، حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت
  • دوربین: اصلی 108 مگاپیکسل، اولترا واید 8 مگاپیکسل، ماکرو 2 مگاپیکسل، دوربین سلفی 16 مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 120 وات

اگر به دنبال بهترین گوشی گیمینگ شیائومی تا ۱۵ میلیون هستید، نسخه 256/8 گیگابایتی Redmi Note 11 Pro Plus یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. پنل پشتی این گوشی از جنس شیشه ساخته شده و زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این گوشی از نظر اندازه هم طراحی بسیار خوبی دارد و با ابعاد کاملاً مناسب 163.7×76.2×8.3 میلی‌متر و وزن 204 گرم، برای کارهای روزمره یک گزینه عالی محسوب می‌شود. همچنین وزن مناسب آن باعث می‌شود حین تجربه بازی‌ها برای مدت طولانی، دست شما احساس خستگی نکند.

شیائومی از یک نمایشگر 6.67 اینچی از نوع Super AMOLED در گوشی Redmi Note 11 Pro Plus استفاده کرده که با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، کیفیت بسیار خوبی برای تماشای فیلم و سریال در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین این گوشی با داشتن نرخ نوسازی 120 هرتزی برای تجربه بازی‌های ویدیویی بسیار مناسب است و باعث می‌شود انیمیشن‌های موجود در صفحه گوشی را خیلی راحت و روان مشاهده کنید. حداکثر میزان روشنایی 1200 نیت Redmi Note 11 Pro Plus باعث می‌شود بتوانید آن را در لیست بهترین گوشی گیمینگ شیائومی تا ۱۵ میلیون تومان قرار دهید.

گوشی Redmi Note 11 Pro Plus به تراشه قدرتمند مدیاتک دایمنسیتی 920 با معماری 6 نانومتری مجهز شده است. این پردازنده به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید بازی‌های ویدیویی و برنامه‌های گرافیکی و سنگین را بدون هیچ گونه مشکلی نصب و اجرا کنید. این گوشی با دو نسخه رم 6 و 8 گیگابایت و با حافظه ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایتی در دسترس عموم قرار دارد. این نکته را در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید بهترین عملکرد را از این گوشی مشاهده کنید، باید نسخه 256/8 گیگابایتی را خریداری کنید.

دوربین‌های چندگانه Redmi Note 11 Pro Plus این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که از این گوشی برای عکاسی در روز، شب، عکاسی اولترا واید، پرتره و … استفاده کنید و لذت زیادی از این کار ببرید. عکس‌هایی که با استفاده از دوربین این گوشی می‌گیرید، داینامیک رنج و کنتراست قابل قبولی دارند. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که نباید انتظاری در حد دوربین یک گوشی پرچم‌دار از این گوشی داشته باشید.

باتری استفاده شده در Redmi Note 11 Pro Plus ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعتی دارد و می‌تواند این گوشی را تقریباً برای یک روز کامل برای استفاده روزمره روشن نگه دارد. شاید بتوانیم بگوییم یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این گوشی این است که از شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در مدت‌زمان خیلی کمی (تقریباً 20 دقیقه) باتری گوشی را از صفر به 100 درصد شارژ کامل برساند. همین ویژگی باعث می‌شود این گوشی بیشتر شایسته عنوان بهترین گوشی گیمینگ شیائومی تا ۱۵ میلیون تومان باشد. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن اشاره کنیم، این است که گوشی Redmi Note 11 Pro Plus از گواهی IP53 پشتیبانی می‌کند و در برابر نفوذ گرد و غبار و پاشیده شدن آب به صورت ملایم روی صفحه نمایش و پنل پشتی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.

شیائومی 11Lite NE

شیائومی 11Lite NE | از بهترین گوشی‌های شیائومی تا 15 میلیون

  • نمایشگر: 6.55 اینچ از نوع AMOLED با نرخ نوسازی حداکثر 90 هرتز، پشتیبانی از HDR10+ و Dolby vision
  • پردازنده: کوالکام اسنپدراگون 778G
  • رم و حافظه: رم 6 و 8 گیگابایت، حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت
  • دوربین: اصلی 64 مگاپیکسل، اولترا واید 8 مگاپیکسل، ماکرو 5 مگاپیکسل، دوربین سلفی 20 مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4250 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 33 وات

شاید خیلی از شما اسم گوشی شیائومی 11Lite NE را نشنیده باشید، اما عملکرد برتر آن نسبت به قیمتی که دارد، باعث شده تا به عنوان بهترین گوشی گیمینگ شیائومی تا ۱۵ میلیون در لیست ما جا بیابد. این گوشی نسخه‌های متفاوتی دارد که همه زیر 15 میلیون قیمت دارند؛ به این ترتیب می‌توانید بر اساس نیاز و سلیقه خودتان یکی از آن‌ها را خریداری کنید. گوشی 11Lite NE در نسخه‌های با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت و رم 6 و 8 گیگابایت در دسترس عموم قرار دارد.

یکی از بزرگترین مزایای گوشی 11Lite NE در طراحی آن است. این گوشی وزنی خیلی سبک‌تر از رقبا دارد، صفحه نمایش و پنل پشتی به صورت کاملاً تخت طراحی شده‌اند و زیبایی خاصی به گوشی بخشیده‌اند. یکی از مزایای پنل پشتی این گوشی این است که لکه و اثر انگشت به ندرت روی آن می‌ماند.

اسمارت فون 11Lite NE از یک صفحه نمایش AMOLED در سایز 6.55 اینچ استفاده کرده که از وضوح 2400×1080 و قابلیت‌های HDR10+ و Dolby vision پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش از یک پنل 10 بیتی استفاده کرده که باعث می‌شود رنگ‌ها با عمق بهتری به کاربر نمایش داده شوند. ایرادی که می‌توان به صفحه نمایش گوشی 11Lite NE گرفت، عدم وجود نرخ نوسازی 120 هرتزی و عدم روانی انیمیشن‌ها در سرعت بالا است. همچنین نرخ نوسازی این گوشی در حالت پیش‌فرض روی 60 هرتز تنظیم شده و فقط در بعضی مواقع روی 90 هرتز قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که حداکثر روشنایی صفحه نمایش این گوشی 800 نیت به ثبت رسیده که شاید برای افرادی که فعالیت زیادی در محیط‌های باز با نور زیاد دارند، مشکل‌ساز باشد.

گوشی شیائومی 11Lite NE از پردازنده اسنپ دراگون 778G بهره می‌برد که در اجرای سیستم عامل هیچ ایرادی را از خود نشان نمی‌دهد. همچنین این پردازنده در اجرای بازی‌های گرافیکی و سنگین، تجربه خوب و لذت‌بخشی را برای شما فراهم می‌کند؛ البته اگر می‌خواهید فریم ریت خوبی را از تجربه این بازی‌ها دریافت کنید، بهتر است گرافیک بازی را روی حالت متوسط تنظیم کنید. در حالت کلی مشخصات سخت‌ افزاری گوشی 11Lite NE در کنار طراحی زیبا که دارد و همچنین قیمت مناسب اون، باعث شده تا بتوان به عنوان بهترین گوشی گیمینگ شیائومی تا ۱۵ میلیون به آن نگاه کرد.

شیائومی Redmi K40 از بهترین گوشی گیمینگ شیائومی تا ۱۵ میلیون

شیائومی Redmi K40 از بهترین گوشی گیمینگ شیائومی تا ۱۵ میلیون

  • نمایشگر: 6.67 اینچ از نوع Super AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز، پشتیبانی از HDR10+
  • پردازنده: کوالکام اسنپدراگون 870
  • رم و حافظه: رم 6، 8 و 12 گیگابایت، حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت
  • دوربین: اصلی 48 مگاپیکسل، اولترا واید 8 مگاپیکسل، ماکرو 5 مگاپیکسل، دوربین سلفی 20 مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4520 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 33 وات

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های شیائومی تا 15 میلیون، گوشی Redmi K40 است که برای تجربه بازی دارای قابلیت‌های فوق‌العاده ای می‌باشد. این گوشی با ابعاد مناسبی به اندازه 163.7×76.4×7.8 میلی‌متر و وزن 196 گرم به بازار عرضه شده است، که حتی در زمان طولانی برای بازی کردن، دست شما را خسته نمی‌کند.

Redmi K40 دارای صفحه‌نمایش فوق‌العاده با کیفیت Super AMOLED به اندازه 6.67 اینچ است که با نرخ نوسازی 120 هرتز، سرعت بالایی برای انجام وظایف فراهم می‌کند. با روشنایی 1300 نیت، این نمایشگر به شما امکان استفاده را در هر شرایط نوری، حتی زیر نور مستقیم خورشید، می‌دهد. مقاومت نمایشگر نیز توسط Corning Gorilla Glass 5 انجام شده است.

Redmi K40 که به عنوان بهترین گوشی گیمینگ شیائومی تا ۱۵ میلیون معرفی شده است، از پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 870 بهره‌مند است. این تراشه با فناوری 7 نانومتری، عملکرد عالی برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های ویدیویی سنگین فراهم می‌کند. مدل‌های مختلف با رم 6، 8 و حتی 12 گیگابایت و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت عرضه شده‌اند. هرچند نسخه با رم 12 گیگابایتی با قیمت بالاتری ارائه می‌شود، اما عملکرد بهتری در اجرای برنامه‌های متنوع ارائه می‌دهد.

دوربین اصلی با رزولوشن 48 مگاپیکسل این گوشی، با قابلیت لرزشگیر اپتیکال تصویر و فوکوس خودکار، شما را قادر می‌سازد عکس‌های با کیفیت و طبیعی بگیرید. با استفاده از این گوشی، قادر به ذخیره ویدیوهای 4K و 1080 پیکسل با سرعت‌های مختلف خواهید بود. با این وجود، ظرفیت باتری Redmi K40 کمتر از مدل‌های قبلی است و با باتری 4520 میلی‌آمپر ساعت، این گوشی از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کند.

شیائومی Redmi K40 Gaming

شیائومی Redmi K40 Gaming بهترین گوشی گیمینگ شیائومی تا ۱۵ میلیون

  • نمایشگر: 6.67 اینچ از نوع OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز، پشتیبانی از HDR10+
  • پردازنده: مدیاتک 1200
  • رم و حافظه: رم 6، 8 و 12 گیگابایت، حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت
  • دوربین: اصلی 64 مگاپیکسل، اولترا واید 8 مگاپیکسل، ماکرو 2 مگاپیکسل، دوربین سلفی 16 مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5065 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 67 وات

اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی تا 15 میلیون هستید که از آن برای بازی‌های ویدیویی استفاده کنید، Redmi K40 Gaming می‌تواند گزینه فوق‌العاده‌ای برای شما باشد. این گوشی به دلیل قابلیت‌های منحصر به‌فردی که دارد، عملکرد بسیار خوبی برای بازی‌های ویدیویی، به‌ویژه PUBG، در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید گوشی Redmi K40 Gaming را با ابعاد فوق‌العاده مناسب 161.9×76.9×8.3 میلی‌متر و وزن 205 گرم خریداری کنید.

علاوه بر بخش جلویی، پنل پشتی آن نیز از شیشه تولید شده و هر دوی این بخش‌ها با استفاده از کورنینگ گوریلا گلس محافظت می‌شوند. همچنین این گوشی از قابلیت IP53 پشتیبانی می‌کند و در برابر گردوغبار، پاشش و آب تا حدودی مقاوم است. به‌طور کلی، این اسمارتفون طراحی بسیار خوبی برای گیمینگ دارد و اغلب مواقع، نظر همه کاربران بازی‌های ویدیویی را به سمت خود جلب می‌کند.

راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی تا 15 میلیون نشان می‌دهد که این اسمارتفون با یک نمایشگر 6.67 اینچی نوع OLED در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که با نرخ نوسازی 120 هرتز، سرعت بسیار خوبی موقع بازی‌های ویدیویی دارد. البته اگرچه میزان روشنایی نمایشگر این گوشی نسبت به نمایشگر گوشی قبلی کمی کمتر است، ولی همچنان کیفیت فوق‌العاده‌ای برای نمایش بازی‌ها دارد.

این اسمارتفون که بهترین گوشی گیمینگ شیائومی تا ۱۵ میلیون شناخته می‌شود، از پردازنده قدرتمند MediaTek Dimensity 1200 مجهز شده که مسئولیت پردازش گرافیکی بازی‌های ویدیویی را به عهده Mali-G77 MC9 دارد. نکته جالب‌توجه درباره Redmi K40 Gaming این است که با نسخه‌های رم 6، 8 و 12 گیگابایتی عرضه می‌شود و شما می‌توانید حافظه بین 128 و 256 گیگابایتی آن را انتخاب کنید. این گوشی با رم 12 گیگابایتی، عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای برای اجرای تمام برنامه‌های سنگین و بازی‌های ویدیویی دارد.

یک لنز واید 64 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی این گوشی شناخته می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید تصاویر را با کیفیت عالی ثبت کنید. علاوه بر عکاسی، دوربین گوشی Redmi K40 Gaming برای فیلم‌برداری هم عملکرد بسیار خوبی دارد. شیائومی در این گوشی از باتری با ظرفیت بیشتری استفاده کرده و یک باتری 5065 میلی‌آمپر ساعت با شارژ سریع 67 واتی در آن تعبیه کرده. به‌طور کلی، این اسمارتفون برای بازی‌های ویدیویی عملکرد بسیار خوبی دارد و اصلاً هنگ نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: خرید و بررسی بهترین گوشی گیمینگ در هر بازه قیمتی

نتیجه‌گیری

همانطور که می‌دانید، گوشی‌های میان‌رده به دلیل کارایی مناسب و قیمت اقتصادی خود همواره محبوب بوده و هستند. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم با معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی تا 15 میلیون، گزینه‌هایی را معرفی کنیم که شما بتوانید با خرید آن‌ها، هم کارهای روزمره خود را انجام دهید و هم بازی‌های گرافیکی و سنگین را با کیفیت مناسب تجربه کنید. نظرات شما درباره گوشی‌های دیگری که ممکن است در این لیست جای داشته باشند، مهم و موثر است. در بخش نظرات، لطفاً به ما بگویید که به نظر شما چه گوشی‌های دیگری می‌توانند در این مجموعه جای داشته باشند تا در به‌روزرسانی‌های آتی، معرفی آن‌ها را به کاربران دیگر نیک دیجی ارائه دهیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *