گیمینگ, نیک دیجی

معرفی و خرید بهترین گوشی گیمینگ جهان

معرفی و خرید بهترین گوشی گیمینگ جهان در دنیا

گوشی‌های گیمینگ معمولاً با قیمت‌های بالاتری نسبت به گوشی‌های معمولی عرضه می‌شوند. استفاده از مدل‌های عادی نیز برای بازی ممکن است مناسب باشد، اما برای دستیابی به بالاترین عملکرد و ویژگی‌هایی مانند رفرش ریت بالا، به بهترین گوشی گیمینگ جهان نیاز است.

گوشی‌های مخصوص گیمینگ باید دارای نمایشگر بزرگ با رفرش ریت بالا باشند و از پردازنده‌های قدرتمند بهره ببرند. علاوه بر این، عمر باتری نیز اهمیت دارد. باتری گوشی باید به اندازه کافی باشد تا در حین یک بازی مهم نیاز به شارژ مجدد نداشته باشید. به همین دلیل، بسیاری از گوشی‌های معمولی نیز برای تجربه بازی مناسب هستند و این ویژگی‌ها را دارا می‌باشند.

بهترین گوشی گیمینگ جهان

در ذیل، بهترین گوشی گیمینگ مناسب برای بازی که می‌توانید در نظر بگیرید، آورده شده‌اند. پیشنهاد می‌شود هرکدام از این مدل‌ها را با دقت مورد بررسی قرار دهید و با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌ها، گزینه‌ای را انتخاب کنید که با نیازها و ترجیحات بازی‌های خود هماهنگ باشد.

ایسوس راگ فون 7 اولتیمیت ، از بهترین گوشی گیمینگ دنیا

1.ایسوس راگ فون 7 اولتیمیت ، از بهترین گوشی گیمینگ دنیا

پردازنده: اسنپدراگون ۸ نسل ۲

نمایشگر: ۶.۷۸ اینچ اولد با رفرش‌ریت ۱۶۵ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰p

رم: ۱۶ گیگابایت

باتری: ۶۰۰۰ میلی‌آمپر با شارژ ۶۵ وات

حافظه: ۵۱۲ گیگابایت

قیمت: حدود ۹۰ میلیون تومان

نقاط قوت: عملکرد بی‌نظیر، شارژدهی طولانی، نمایشگر فوق‌العاده، سیستم خنک‌کننده منحصر به‌فرد

نقاط ضعف: قیمت بسیار بالا

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۷ اولتیمیت در حال حاضر بهترین گوشی گیمینگ جهان برای بازی به‌حساب می‌آید. نسل جدید گوشی‌های ROG ایسوس با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در کنار ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است و از یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی امولد با رفرش‌ریت ۱۶۵ هرتز بهره می‌برد.

ایسوس علاوه بر استفاده از سیستم‌خنک کننده پیشرفته‌ای که برای گوشی در نظر گرفته، یک فن خنک‌کننده را نیز به‌صورت جداگانه برای این گوشی به‌فروش می‌رساند تا با اتصال آن به دستگاه بتوانید تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را در همه حال در دمای ایده‌آل نگه دارید.

آیفون 14 پرو مکس

2.آیفون 14 پرو مکس

پردازنده: تراشه اپل A16

نمایشگر: ۶.۷ اینچ LTPO سوپر رتینا XDR با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز

رم: ۶ گیگابایت

باتری: ۴۳۲۳ میلی‌آمپر

حافظه: ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت

قیمت: از ۵۵ میلیون تومان

نقاط قوت: پردازنده A16، نمایشگر LTPO بزرگ و با کیفیت، عملکرد بسیار عالی

نقاط ضعف: قیمت بالا

آیفون‌ های اپل شاید گوشی‌های اختصاصی برای گیمینگ نباشند، اما از نظر عملکرد نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. به‌ویژه پردازنده A16 که باعث افزایش تفاوت با رقبای اندرویدی شده است. اپل در مدل پرو از سری آیفون ۱۴، تغییرات مهمی اعمال کرده است.

اولین تغییر، حذف ناچ و جایگزینی آن با حفره دوربین بیضی‌شکل است. تغییر بعدی ارتقاء دوربین اصلی به ۴۸ مگاپیکسل می‌باشد که تصاویر با کیفیت بالا تری را ضبط می‌کند. اما مهمتر از همه، طراحی نمایشگر جدید است که برای گیمرها اهمیت بسیار دارد، زیرا حالا می‌توانند بهتر و با دسترسی بیشتری از نمایشگر استفاده کنند.

با خرید آیفون ۱۴ پرو مکس، شما نه تنها بهترین گوشی گیمینگ دنیا را خواهید داشت، بلکه یک گوشی قدرتمند برای استفاده روزمره نیز خواهید داشت و به مدت چندین سال نیازی به خرید گوشی جدید نخواهید داشت.

نوبیا رد مجیک 8 پرو، از خفن ترین گوشی گیمینگ دنیا

3.نوبیا رد مجیک 8 پرو، از خفن ترین گوشی گیمینگ دنیا

پردازنده: اسنپدراگون ۸ نسل ۲

نمایشگر: ۶.۸ اینچ امولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز

رم: ۸/۱۲/۱۶ گیگابایت

باتری: ۶۰۰۰ میلی‌آمپر با شارژ ۸۰ وات

حافظه: ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت

قیمت: حدود ۶۵ میلیون تومان

نقاط قوت: عملکرد بسیار بالا، شارژدهی تحسین‌برانگیز، عملکرد خوب دوربین‌ها، فن داخلی

نقاط ضعف: فاقد گواهی IP، دوربین سلفی ضعیف

در محدوده قیمتی مناسب‌تر،گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک ۸ پرو به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های برای گیم در دنیا به‌شمار می‌آید. این گوشی نیز از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره‌مند است و در نسخه بالاترین پیکربندی با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. گوشی اگرچه از گواهی IP یا شارژ بی‌سیم برخوردار نمی‌باشد، اما از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده کرده و یک نمایشگر یکپارچه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته کیفیت سلفی این دوربین ممکن است به نظریات مختلف بستگی داشته باشد.

از سوی دیگر، نمایشگر این گوشی دارای رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز است که از رقبایی چون رد مجیک ۷ پایین‌تر نمی‌آید. با این حال، این گوشی از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۹۶۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند و از این نظر می‌تواند از سرعت بیشتری برخوردار باشد و لمس نمایشگر توسط انگشتان شما را به بهترین نحو تشخیص دهد.

شیائومی پوکو F5 پرو

4.شیائومی پوکو F5 پرو ، از بهترین گوشی گیمینگ جهان

پردازنده: اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱

نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ امولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۴۴۰p

رم: ۸/۱۲ گیگابایت

باتری: ۵۱۰۰ میلی‌آمپر با شارژ ۶۷ وات

حافظه: ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت

قیمت: حدود ۲۳ میلیون تومان

نقاط قوت: نمایشگر فوق‌العاده امولد با رزولوشن ۱۴۴۰p، عملکرد بسیار خوب دوربین اصلی، شارژدهی کافی

نقاط ضعف: افت عملکرد در استفاده طولانی

گوشی گیمینگ شیائومی پوکو F5 پرو در این بازه قیمتی به‌عنوان یکی از بهترین گوشی گیمینگ جهان شناخته می‌شود. این گوشی که در ابتدا با قیمت حدود ۳۰ میلیون تومان وارد بازار شد، اما اکنون قیمت آن به حدود ۲۰ میلیون تومان کاهش یافته است. این گوشی از هر نظر یک گوشی پرچمدار و با توانمندی‌های برتر برای گیمینگ است.

پوکو F5 پرو از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۴۴۰p برخوردار است و از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره می‌برد. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند گوشی در بازی‌ها عملکرد بسیار بالایی داشته باشد. همچنین با باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپری و شارژدهی ۶۷ وات، پوکو F5 پرو از نظر مصرف باتری نیز عالی عمل می‌کند. با این همه، نکته مهم افت عملکرد در استفاده طولانی است که باید به آن توجه شود.

در کل، در این بازه قیمتی، پوکو F5 پرو یک گزینه بسیار خوب برای علاقمندان به گیمینگ محسوب می‌شود.

شیائومی 13 اولترا

5.شیائومی 13 اولترا

پردازنده: اسنپدراگون ۸ نسل ۲

نمایشگر: ۶.۷۳ اینچی LTPO اولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۴۴۰p

رم: ۱۲/۱۶ گیگابایت

باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر با شارژ ۹۰ وات

حافظه: ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت | ۱ ترابایت

قیمت: حدود ۵۰ میلیون تومان

نقاط قوت: طراحی متفاوت، نمایشگر فوق‌العاده، عملکرد بسیار خوب، دوربین‌های بی‌نقص

نقاط ضعف: دوربین سلفی ضعیف

گوشی گیمینگ شیائومی ۱۳ اولترا با قدرت وارد بازار شد و به سرعت جای خود را به عنوان یکی از برترین پرچم‌داران سال ۲۰۲۳ گرفت. این گوشی از یک نمایشگر ۶.۷۳ اینچی LTPO اولد بهره می‌برد و با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه شده است. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند گوشی به عنوان یکی از بهترین‌ها از لحاظ عملکرد شناخته شود و تجربه‌ای بی‌نظیر را برای کاربران فراهم کند.

در زمینه دوربین نیز شیائومی ۱۳ اولترا قابلیت‌های برجسته‌ای دارد. البته برای گیمرها دوربین مهم نیست، اما نمی‌توان از کیفیت بالای تصاویر ثبت شده توسط دوربین‌های این گوشی چشم پوشی کرد. این گوشی در هر جنبه یک گوشی کامل و بی‌نقص به‌شمار می‌آید.

Samsung S23 Ultra

6.سامسونگ گلکسی S23 اولترا ، از خفن ترین گوشی گیمینگ دنیا

پردازنده: اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برای گلکسی

نمایشگر: ۶.۸ اینچی داینامیک امولد 2X با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۴۴۰p

رم: ۸/۱۲ گیگابایت

باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر با شارژ ۴۵ وات

حافظه: ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت

قیمت: از ۴۸ میلیون تومان

نقاط قوت: عملکرد گرافیکی برتر، صفحه نمایش روشن و دقیق، دوربین‌های عالی، عمر باتری طولانی

نقاط ضعف: گران است، شارژ محدود به ۴۵ وات، صفحه نمایش منحنی برای همه مناسب نیست

گوشی گیمینگ سامسونگ با حذف آیفون ۱۴ پرو مکس به عنوان بهترین گوشی برای گیم، چیزی باورنکردنی را با گلکسی اس ۲۳ اولترا رقم زد. این گوشی، نه تنها با دوربین‌های عالی، صفحه نمایش با کیفیت بالا و ظرفیت باتری سخاوتمندانه همراه است، بلکه از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برای چیپست گلکسی نیز استفاده می‌کند. این تراشه مخصوص سامسونگ قدرت بیشتری را نسبت به سیلیکون معمولی ۸ نسل ۲ و حتی تراشه A۱۶ Bionic ارائه می‌دهد، به این معنی که گوشی قدرتمندتری برای بازی پیدا نخواهید کرد.

گلکسی اس ۲۳ اولترا با عملکرد گرافیکی برتر، صفحه نمایش روشن و دقیق، دوربین‌های عالی و عمر باتری طولانی به عنوان خفن‌ترین گوشی گیمینگ جهان شناخته می‌شود. ما همچنان آرزو می‌کنیم که این گوشی کمی ارزان‌تر بود و سریع‌تر شارژ می‌شد، و ممکن است برخی از شما آرزو داشته باشید که به جای انحنا، طرف‌های آن صاف باشد. اما نمی‌توان با کیفیت کلی گوشی از جمله توانایی‌های بازی گلکسی اس ۲۳ اولترا بحث کرد. اگر قیمت برای شما مشکل ساز است، به خاطر داشته باشید که گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ ارزان تر از همان اسنپدراگون ۸ نسل ۲ قدرتمند برای سیلیکون گلکسی استفاده می‌کنند، اگرچه باید به صفحه نمایش‌های کوچکتر بسنده کنید. این گوشی به عنوان قوی‌ترین گوشی گیمینگ جهان به شمار می‌رود.

وان‌پلاس 11

7.وان‌پلاس 11

پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 2

نمایشگر: 6.7 اینچی LTPO3 امولد با رفرش‌ریت 120 هرتز و رزولوشن 1440p

رم: 8/12/16 گیگابایت

باتری: 5000 میلی‌آمپر با شارژ 100 وات

حافظه: 128/256/512 گیگابایت

قیمت: از 44 میلیون تومان

نقاط قوت: عمر باتری شگفت‌انگیز، قیمت متوسط، عملکرد برتر در بین گوشی‌های اندرویدی

نقاط ضعف: بدون شارژ بی‌سیم، دوربین تله‌فوتو از رقبا عقب است

گوشی‌های اندرویدی با عملکرد برتری که این روزها به بازار می‌آیند، دارای سیستم روی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 هستند و این تراشه به وان‌ پلاس 11 قدرت می‌بخشد. به همین دلیل، حتی بازی‌های سخت‌افزاری نیز مثل یک رویا بر روی این دستگاه اجرا می‌شوند.

گیمرها همچنین از نرخ رفرش 120 هرتز در صفحه نمایش 6.7 اینچی گوشی و همچنین عمر باتری طولانی – بیش از 13 ساعت حتی با فعال بودن نرخ رفرش تطبیقی – به شدت استفاده می‌کنند.

Black Shark 5 Pro

8.شیائومی بلک شارک 5 پرو ؛ بهترین گوشی گیمینگ شیائومی

پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 1

نمایشگر: 6.7 اینچی اولد با رفرش‌ریت 144 هرتز و پشتیبانی از +HDR10

رم: 16/12/8 گیگابایت

باتری: 4600 میلی‌آمپر

حافظه: 256/128 گیگابایت

قیمت: از 33 میلیون تومان

نقاط قوت: عملکرد بسیار عالی در بازی‌های گیمینگ، نمایشگر 144 هرتز، تریگرهای مغناطیسی، دوربین اصلی با کیفیت بالا

نقاط ضعف: فوکوس ثابت در دوربین فوق‌عریض، گرم شدن بیش از حد در طول استفاده طولانی

بلک‌شارک 5 پرو، احتمالاً در بسیاری از جنبه‌ها شبیه به نسخه‌های قبلی خود است، اما همچنان یکی از قدرتمندترین گوشی‌های گیمینگ جهان است. با صفحه نمایشی با نرخ رفرش 144 هرتز، عملکرد بسیار برتر، ویژگی‌های خاص برای بازی مانند تریگرهای مغناطیسی و میانبرهای قابل استفاده با ژست‌های حرکتی.

همچنین با شارژ 120 وات، می‌توانید با سرعت بالا باتری گوشی را از 0 به 100 درآورید و دوباره به بازی مورد علاقه خود باز گردید. بلک شارک 5 پرو، به‌جای تریگرهای لمسی که برخی از رقبا استفاده می‌کنند، از تریگرهای مغناطیسی استفاده کرده و آن‌ها به‌صورت پاپ‌آپ از بدنه گوشی خارج می‌شوند. در بخش دوربین نیز، یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی وجود دارد که تصاویر با کیفیت بالایی ثبت می‌کند.

پوکو F4 GT

9.پوکو F4 GT؛ گوشی گیمینگ اقتصادی

پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 1

نمایشگر: 6.67 اینچی امولد با رفرش‌ریت 120 هرتز

رم: 8/12 گیگابایت

باتری: 4700 میلی‌آمپر

حافظه: 128/256 گیگابایت

قیمت: از 17 میلیون تومان

نقاط قوت: شارژ 120 وات، دکمه‌های کناری مغناطیسی، طراحی ساده

نقاط ضعف: شارژدهی معمولی، عدم وجود ویژگی‌های نرم‌افزاری یا لوازم جانبی خاص برای بازی

پوکو اف 4 جی تی، بهترین گوشی گیمینگ در دنیاست که از نظر ظاهری کاملاً متفاوت از گوشی‌های گیمینگ است و به همین دلیل بهترین گزینه برای افرادی است که از طراحی گوشی‌های گیمینگ سخت‌پسند خوششان نمی‌آید. از نظر سخت‌افزاری، هر چیزی که از یک گوشی مخصوص بازی بخواهید، در این گوشی وجود دارد.

از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 گرفته تا نمایشگر امولد با نرخ رفرش 120 هرتز و رم حداکثر 12 گیگابایت و البته پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات. حتی دارای دکمه‌های پاپ‌آپ مغناطیسی مانند بلک شارک 5 پرو است. این دکمه‌ها تنها برای بازی مناسب نیستند و می‌توانید خارج از بازی‌ها هم از آن‌ها به‌عنوان دکمه‌های شاتر دوربین استفاده کنید.

رد مجیک 7S پرو

10.رد مجیک 7S پرو؛ گوشی گیمینگ قوی رد مجیک

پردازنده: اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1

نمایشگر: 6.8 اینچی امولد با رفرش‌ریت 120 هرتز

رم: 12/18 گیگابایت

باتری: 5000 میلی‌آمپر

حافظه: 256/512 گیگابایت و 1 ترابایت

قیمت: حدود 50 میلیون تومان

نقاط قوت: نرخ نمونه‌برداری لمسی 960 هرتز، دوربین سلفی زیر نمایشگر، شارژدهی بسیار خوب

نقاط ضعف: وزن بالا، دریافت تنها یک آپدیت اندروید، نمایشگر با حداکثر رفرش‌ریت 120 هرتز

رد مجیک 7S پرو در میان خفن ترین گوشی‌ گیمینگ دنیا، یک گوشی عجیب و منحصر به فرد است. از نظر مشخصات، به جز استفاده از پردازنده جدیدتر اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، تفاوت زیادی با رد مجیک 7 پرو ندارد و از نظر مشخصات نیز شبیه به رد مجیک 7 است.

بیشتر تغییرات این مدل به نمایشگر محدود شده است. اولین تغییر مربوط به نرخ نمونه‌برداری لمسی است که با نرخ 960 هرتز، سریع‌ترین نمایشگر را در میان تمام گوشی‌های جهان دارد و می‌تواند در هر ثانیه، 960 لمس را شناسایی کند. این امر به‌ویژه در بازی‌های آنلاین رقابتی به شما کمک خواهد کرد، اما از طرف دیگر سبب شده رفرش‌ریت نمایشگر از 120 هرتز بیشتر نشود.

تغییر بعدی این گوشی مربوط به داشتن دوربین سلفی زیر نمایشگر است که باعث می‌شود یک نمایشگر یکپارچه در اختیار شما قرار گیرد. این امر هم با مشکلاتی همراه است، به خصوص کیفیت تصاویر این دوربین که به اندازه کافی برجسته نیست.

سامسونگ گلکسی زد فولد 5

11.سامسونگ گلکسی زد فولد 5؛ از خفن ترین گوشی گیمینگ دنیا

پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 2

نمایشگر: 7.6 اینچی داینامیک امولد 2X با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز

حافظه RAM:  گیگابایت12

ظرفیت باتری: 4400 میلی‌آمپر با شارژدهی 25 وات

حافظه داخلی: 256/512 گیگابایت و 1 ترابایت

قیمت: حدود 80 میلیون تومان

نقاط قوت: نمایشگر 7.6 اینچی اولد، تراشه پرچم‌دار

نقاط ضعف: تفاوت چندانی با نسل قبل ندارد، قیمت بالاتر نسبت به مدل قبلی

اگر به دنبال یک تجربه یکتا از بازی‌های موبایلی هستید، گران‌ترین گوشی گیمینگ که می‌توانید تهیه کنید، گلکسی زد فولد 5 است. این گوشی پرچم‌دار تاشو از سامسونگ با نمایشگر فوق‌العاده 7.6 اینچی و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی داینامیک امولد 2X عرضه شده است.

همچنین این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی بهره می‌برد که نسخه اورکلاک شده و انحصاری تراشه کوالکام برای گوشی‌های سامسونگ است. به همین دلیل، عملکرد بهتری نسبت به رقبا دارد و می‌تواند بازی‌های گرافیکی پیچیده را با راحتی در نمایشگر خیره‌کننده‌اش اجرا کند.

شیائومی پوکو F5

12.پوکو F5؛ بهترین گوشی گیمینگ جهان قیمت مناسب

پردازنده: اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2

نمایشگر: 6.67 اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و رزولوشن 1080p

حافظه RAM:  گیگابایت8/12

ظرفیت باتری: 5000 میلی‌آمپر با شارژدهی 67 وات

حافظه داخلی: 256 گیگابایت

قیمت: حدود 17 میلیون تومان

نقاط قوت: کیفیت ساخت بالا، نمایشگر امولد، تراشه قدرتمند، شارژدهی بسیار خوب

نقاط ضعف:

گوشی پوکو F5 احتمالاً گران‌ترین گوشی گیمینگ نیست، اما بدون شک ارزش خرید بیشتری نسبت به قیمت خود دارد. این گوشی جدید پوکو، جایگزین مناسبی برای مدل‌های قبلی سری F است. شیائومی از تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 استفاده کرده که به خوبی بازی‌های جدید را اجرا می‌کند.

تراشه با فرایند ساخت 4 نانومتری تولید شده و مصرف باتری را به خوبی کنترل می‌کند؛ همچنین این گوشی از شارژدهی 67 وات پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در مدت زمان کوتاهی باتری را شارژ کند. پوکو F5 با قیمت حدود 17 میلیون تومان ارائه شده است و با توجه به این موضوع، بهترین گوشی گیمینگ در این رده قیمتی به حساب می‌آید.

سخن پایانی

اگر قصد دارید یک گوشی جدید خریداری کنید که با آن بتوانید به راحتی بازی‌ها را اجرا کنید، حتماً نیازی به خرید بهترین گوشی گیمینگ جهان ندارید. پرچم‌داران اپل، سامسونگ یا شیائومی به راحتی می‌توانند تمام بازی‌های روز را اجرا کنند و همزمان برای استفاده روزمره و عکاسی هم همراه خوبی برایتان باشند؛ با این حال، این گوشی‌ها برخی قابلیت‌های ویژه‌ای که تنها در گوشی‌های مناسب برای بازی پیدا می‌شوند را ندارند و به همین دلیل اگر اولویت اصلی شما بازی است، بهترین گوشی‌های مخصوص بازی در دنیا انتخاب بهتری خواهند بود.

برای اطلاعات بیشتر و خرید، به فروشگاه آنلاین نیک دیجی و مجله نیک دیجی مراجعه فراموش نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *